Friday, January 22, 2016

خرید پستی پکیج کامل آموزش زبان به من یاد بده

خرید پستی پکیج کامل آموزش زبان به من یاد بده

خرید پستی پکیج کامل آموزش زبان به من یاد بده
پکیج کامل آموزش زبان به من یاد بده, شامل سی دی آموزشی, تخته وایت برد و فلش کارت و دفتر و خطکش می باشد, و از روش های جدید و مفید برای آموش کودکان استفاده شده است, علاوه بر یادگیری زبان های فرانسه و انگلیسی و فارسی, لذت بردن از یادگیری زبان را به کودک شما هدیه داده و باعث می شود در زمان کمی به نتیجه ی عالی دست یابد, اگر به دنبال آموزش های نوین برای کودکانتان هستید فروشگاه زونا خرید پکیج کامل آموزش زبان به من یاد بده را به شما پیشنهاد می کند.
دوستان اگر به آموزش زبان انگلیسی TEL MORE تمایل دارید می توانید از لینک زیر دیدن نمایید.
پکیج کامل آموزش زبان به من یاد بده در فروشگاه زونا با بالاترین کیفیت ارسال می شود. 
 قیمت فقـط :۳۹۰۰۰تـومان
توجه: دوستان اگر فرصت پر کردن فرم خرید رو ندارید؛ جهت ثبت محصول می توانید عدد ۰۰۴۸۲۹۹ را به شماره ۱۰۰۰۴۹۶۷ پیامک کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند  

No comments:

Post a Comment