Sunday, February 28, 2016

خرید پستی تقویم من سال ۱۳۹۵

خرید پستی تقویم من سال ۱۳۹۵

خرید پستی تقویم من سال 1395
تقویم من سال ۱۳۹۵، دارای طراحی فانتزی در صفحات درونی می باشد، این تقویم دارای سی دی می باشد و علاوه بر آن دارای تقویم جیبی سال ۱۳۹۵ می باشد، این تقویم دارای جملات روانشناسی در زبان های انگلیسی و فارسی می باشد، این تقویم دارای جعبه کادویی می باشد، این تقویم دارای دو عدد کارت جهت قرعه کشی می باشد، این تقویم علاوه بر شمسی و خورشیدی بودن، دارای تاریخ های هجری قمری و میلادی می باشد، اگر به دنبال خرید وسایل کاربردی هستید، فروشگاه زونا خرید تقویم من سال ۱۳۹۵ را به شما پیشنهاد می کند.
دوستان اگر مایل به خرید آموزش چیدمان سفره هفت سین نوروز ۹۵ هستید از لینک زیر دیدن نمایید.
خریدآسان: برای خریدآسان تقویم من سال ۱۳۹۵ کافیست کد ۱۶۴۸۹۱۶۸۰ رابه شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ ارسال کنید.
یا برای خرید پیامکی روی لینک زیر کلیک نمایید.
با خرید آنلاین و نقدی از ۱۰درصد تخفیف بهره مند شوید.
تقویم من سال ۱۳۹۵ در فروشگاه زونا با کیفیت بالا ارسال می گردد
قیمت فقط: ۲۵۰۰۰ تومان

No comments:

Post a Comment